Jak zamówić smycz reklamową z własnym nadrukiem?

Uczestnicy konferencji biznesowej w smyczach reklamowych

Jeżeli kiedykolwiek brałeś udział w targach biznesowych lub konferencji branżowej, na pewno zwróciłeś uwagę, że wielu uczestników posiada oryginalne firmowe smycze. Personalizowane smycze reklamowe z własnym nadrukiem to przydatny, tani gadżet, który pozwala na promocję przedsiębiorstwa i wywołuje wrażenie profesjonalizmu. Jak wybrać model dla siebie?

Jeszcze do niedawna zamawianie smyczy reklamowej z własnym nadrukiem było wymagającym procesem. Konieczność dokładnego przygotowania pliku graficznego, indywidualnej wyceny i długiej wymiany informacji z producentem sprawiała, że trwał on stosunkowo długo. Dzisiaj jest już jednak inaczej.

Wiele stron internetowych oferuje proste aplikacje online do projektowania własnych wzorów smyczy z nadrukami. Nawet jeżeli skorzystasz z tego narzędzia, będziesz musiał podjąć kilka istotnych decyzji. Przekonaj się, o jakich sprawach musisz pomyśleć, zanim zdecydujesz się zamówić smycz reklamową z własnym wzorem.

Jak wiele sztuk smyczy reklamowej potrzebujesz?

Smycze reklamowe na zamówienie muszą być zamawiane w większych zestawach. Ilość sztuk w zestawie zwykle wynosi minimum 100. W zależności od poziomu trudności realizacji projektu minimalna ilość egzemplarzy może być większa.

Mała podpowiedź: na wszelki wypadek lepiej jest zamówić więcej smyczy reklamowych, niż pierwotnie zakładałeś. Dzięki temu unikniesz sytuacji, w których niespodziewanie zabraknie jej w Twojej firmie. Pamiętaj również, że im więcej smyczy z nadrukami zamówisz, tym niższa będzie cena jednej sztuki. Złożenie większego zamówienia to sprawdzony sposób na sporą oszczędność.

Jaka długość i kolor smyczy Ci odpowiadają?

Jeżeli zamawiasz personalizowane smycze reklamowe do swojej firmy, musisz określić ich kluczowe parametry. Istnieje możliwość zamówienia smyczy różnej szerokości: 10, 15, 20 lub 25 mm. Standardowe długości smyczy wynoszą natomiast 450 mm (smycz bez złączki) lub 500 mm (smycz ze złączką).

Jeśli chodzi o kolor, możesz postawić na typowe barwy: np. czarną, niebieską, czerwoną lub różową. Szczegółowe określenie preferowanego przez Ciebie koloru również nie stanowi żadnego problemu. Po prostu wyślij nam numer określonego odcienia. Aby go wybrać, skorzystaj z dostępnej w Internecie palety kolorów.

Czy smycz reklamowa ma posiadać złączkę bezpieczeństwa?

Złączka bezpieczeństwa to element smyczy reklamowej, która zapobiega potencjalnym urazom. Jeżeli ktoś zaczepi się lub złapie za Twoją smycz, złączka bezpieczeństwa automatycznie się otworzy. Jeżeli na pierwszym miejscu stawiasz bezpieczeństwo swoich pracowników, powinieneś wybrać właśnie taki model smyczy.

Jakie zakończenie ma posiadać smycz?

Wybór zakończenia smyczy reklamowej jest szczególnie ważny. To właśnie od jej zakończenia zależy, czy będziesz w stanie przypiąć do niej identyfikator, klucze czy np. butelkę. Końcówka smyczy może być przyszyta lub zaprasowana, istnieją również modele smyczy z dekoracyjnymi koralikami.

Chociaż standardowe smycze z nadrukami posiadają jeden karabińczyk (idealny do noszenia kluczy), bez problemu zamówisz również smycz z dwoma karabińczykami (pozwalającą na wygodne noszenie telefonu). Składając zamówienie, możesz wybrać smycze z uchwytem na klucze lub prostym haczykiem, klipsem, haczykiem obrotowym lub haczykiem do telefonu.

Jak wzór graficzny chcesz umieścić na smyczy?

Podjąłeś już decyzję w kwestii wszystkich najważniejszych parametrów technicznych? Teraz czas na wykazanie się kreatywnością. Jaki nadruk chcesz umieścić na spersonalizowanej smyczy? Jaka czcionka najlepiej nadaje się do wyrażenia określonego komunikatu? Jeżeli potrzebujesz sugestii lub porady, z przyjemnością Ci pomożemy. Jeśli natomiast chcesz zamówić smycz reklamową z logo Twojej firmy, po prostu nam je prześlij.

Ponieważ możesz spersonalizować obie strony smyczy, popuść wodzę fantazji. Zastanów się również nad tym, na jakim materiale umieścić nadruki – ekologiczny papier czy sprawdzony poliester? Jeżeli warunki pracy wymagają, aby Twoi pracownicy byli dobrze widoczni w słabych warunkach, postaw na smycze wykonane z odblaskowych materiałów.

Nie czekaj i już dzisiaj rozpocznij promowanie swojej firmy przy użyciu spersonalizowanych gadżetów. W razie jakichkolwiek wątpliwości lub pytań koniecznie się do nas odezwij.

Źródło: Mybinding.com
Dodaj komentarz
zadzwoń do nas