Smycze reklamowe z nadrukami to obecnie niezbędny element tożsamości wizerunkowej nowoczesnej firmy. Praktyczne gadżety świetnie sprawdzają się też na targach i konferencjach, w szpitalach, instytucjach kultury, w szkołach i na placach budowy. Poznaj 5 dodatkowych zastosowań smyczy z nadrukami, o których mogłeś nie wiedzieć.
Wykorzystanie smyczy reklamowych w biznesie jest już codziennością. Smycze cieszą się popularnością również gdzie indziej: łatwo zobaczyć je w szkołach, na koncertach, konferencjach, targach handlowych, w szpitalach i wielu innych instytucjach.
Jakie czynniki zachęcają tak wiele osób do noszenia smyczy z nadrukami? Aby odpowiedzieć na to pytanie, zebraliśmy w jednym miejscu 5 powodów, które skłaniają ludzi do wykorzystywania smyczy reklamowych w swych organizacjach.
Najlepsze zastosowania smyczy reklamowych z nadrukami
1. Identyfikacja
Wielu ludzi korzysta obecnie w pracy z różnego rodzaju identyfikatorów. Ponieważ muszą je nosić zawsze przy sobie, ważne staje się to, aby etui na identyfikatory były wygodne w noszeniu i poręczne. Ponieważ niektóre identyfikatory służbowe z wbudowanymi chipami nie należą do najtańszych, ważne jest również bezpieczeństwo ich przechowywania.
Jeżeli umieścisz identyfikator do pracy w smyczy reklamowej ze specjalnym etui, na pewno go nie zgubisz, jednocześnie zawsze mając go pod ręką. Takie rozwiązanie sprawi, że identyfikator będzie przez cały czas bezpiecznie wisieć na Twojej szyi, a współpracownicy, klienci i partnerzy biznesowi łatwiej Cię rozpoznają.
2. Świadomość
Podnoszenie świadomości na temat wielu kwestii społecznych jest obecnie na czasie. Wygodne smycze reklamowe z nadrukami nie tylko pozwalają na przechowywanie identyfikatorów służbowych, lecz również umożliwiają wyrażenie poparcia dla idei, z którą się utożsamiasz.
Ponieważ masz możliwość umieszczenia na nich dowolnego wzoru lub nadruku, wyhaftowania na nich odpowiedniego motywu lub dodania do nich specjalnej wstążki, smycze reklamowe zapewniają pełną swobodę autoekspresji. Tego rodzaju materiały promocyjne świetnie sprawdzą się nie tylko na biurowych korytarzach, lecz również w czasie targów i konferencji.
3. Bezpieczeństwo
Bezpieczeństwo zawsze jest podstawą, a wykorzystanie smyczy reklamowych pozwala łatwiej utrzymać je w środowisku pracy. Ponieważ masz możliwość umieszczenia na nich specjalnych nadruków z komunikatami na temat nowych zasad bezpieczeństwa, jesteś w stanie szybko zwiększyć świadomość istnienia pewnych zagrożeń.
W Twojej firmie pracują osoby odpowiedzialne za ochronę? Przygotuj dla nich specjalne smycze firmowe z odpowiednim oznaczeniem. Zarząd przedsiębiorstwa przygotował nowe rozporządzenia na temat higieny i noszenia maseczek? Umieść promujące je hasło na nowej kolekcji firmowych smyczy.
Ponieważ nadruki mogą zostać umieszczone na smyczach z odblaskowego materiału, związane z bezpieczeństwem komunikaty będą widoczne w każdych warunkach. Zarząd firmy zaoszczędzi natomiast na konieczności zamawiania odblaskowych koszulek lub kamizelek. Tego rodzaju smycze reklamowe stanowią ważny element wyposażenia ochroniarzy i pracowników medycznych. Mogą być wykorzystywane w różnych warunkach pracy, począwszy od placów budowy, aż po koncerty i magazyny.
4. Wygoda
Istnieje wiele przedmiotów, które musimy nosić przy sobie prawie przez cały dzień: smartfony, długopisy, klucze, identyfikatory czy karty kredytowe. Drobna chwila nieuwagi wystarczy, abyśmy je zgubili. Korzystanie z smyczy reklamowej może nas jednak przed tym uchronić.
Wybierz smycz reklamową z dowolnym karabińczykiem lub innym zakończeniem, przypnij do niej jeden z przedmiotów codziennego użytku, a następnie nie martw się tym, czy gdzieś go zgubisz. W rezultacie unikniesz tracenia czasu na ciągłe szukanie telefonu, przekopywania torby w poszukiwaniu kluczy lub proszenie współpracowników o pożyczenie Ci długopisu.
5. Autoekspresja
Nowoczesne smycze reklamowe są drukowane na wielu różnych materiałach, pozwalają też na wybór tysięcy wzorów graficznych. Jeżeli zależy Ci na personalizowanej smyczy do firmy, bez przeszkód umieścisz na niej również własne nadruki. Dzięki temu smycze reklamowe staną się integralnym elementem tożsamości wizualnej twojej firmy, dokładnie pasując do jej charakteru.
Jeżeli szukasz czegoś kobiecego, wybierz błyszczące smycze lub modele ozdobione koralikami. Jeśli natomiast stawiasz na coś trwałego, co wygląda solidnie, postaw na smycze z materiału skóropodobnego.
Smycze reklamowe z nadrukami to nie tylko przydatny gadżet, który pozwoli pracownikom firmy na wygodne noszenie identyfikatorów. Ponieważ możesz umieścić na nich dowolne nadruki, smycze reklamowe pozwalają na wyrażenie poparcia dla dowolnej idei, dokładanego dopasowania ich do własnych preferencji estetycznych.
Podsumowanie
Chociaż smycze reklamowe z nadrukami mają jeszcze wiele innych zalet i zastosować, zebraliśmy kilka najważniejszych, które pokazują, dlaczego tego rodzaju gadżety stanowią niezbędny element wyposażenia nowoczesnej firmy. Nie czekaj i już dzisiaj wykorzystaj je do wprowadzenie przedsiębiorstwa na wyższy poziom.
Źródło: Mybinding.com